איש 'עוצמה יהודית' תא"ל צביקה פוגל: "איתמר מנהיג פרגמטי"

    אסתי פלד No Comments on איש 'עוצמה יהודית' תא"ל צביקה פוגל: "איתמר מנהיג פרגמטי"

    תא"ל במיל' צביקה פוגל שייכנס בימים הקרובים לתפקיד ח"כ בסיעת 'עוצמה יהודית' בראיון: "פנינו לציבור בקמפיין מצוין וכמעט בלי תקלות. הבטחנו שני דברים בסיסיים למדינה: ביטחון וכבוד לאומי. איתמר הוא מנהיג פרגמטי, שהביא פיתרונות והציבור אוהב את זה. בתקשורת ובשמאל ניסו להזכיר לאיתמר מה היה כשהוא היה צעיר לפני 30 שנה, אבל זה לא עבד"

    צילום: משה ביטון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תא"ל צביקה פוגל, מועמד עוצמה יהודית ברשימה לכנסת מסכם אצל אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" את מערכת הבחירות: "זו הפתעה למי שלא עקב אחרינו וקרא את המצע. פנינו לציבור בקמפיין מצוין וכמעט בלי תקלות. הבטחנו שני דברים בסיסיים למדינה: ביטחון וכבוד לאומי. איתמר הוא מנהיג פרגמטי, שהביא פיתרונות והציבור אוהב את זה".

    "בתקשורת ובשמאל ניסו להזכיר לאיתמר מה היה כשהוא היה צעיר לפני 30 שנה, אבל זה לא עבד". פוגל הוסיף: "הקשר בין איתמר לבצלאל מצוין הם היו מתואמים לאורך כל הדרך. אני מניח שהם כבר יושבים, ואני מעריך שהם ידרשו את מה שמגיע לנו".

    "שמח שאנחנו מדברים על תוכניות העבודה ולא כיסאולוגיה. אנחנו רוצים להעביר חוק חסינות לאנשי מערכת הביטחון, שב"כ משטרה וצה"ל. החוק השני הוא חוק גירוש משפחות מחבלים. מה שיש לא הופעל ולא יושם לצד הקמת משמר לאומי להוריד את הכוח מהמשטרה ליחי' כמו מג"ב"



    0 תגובות